| Mera Naam Joker: Keajaiban Mazhab Syiah (Bahagian Pertama)

Sabtu, 17 Desember 2011

Keajaiban Mazhab Syiah (Bahagian Pertama)


Iran adalah pendokong kuat Syiah

Batasan Aurat 

Karaki berkata: "Bila kamu menutup kemaluanmu maka kamu benar-benar telah  menutup aurat." (Al Kaafi 6/501 Tahdzibul Ahkam 1/ 374), sedangkan aurat seperti lubang duburu dan paha bukan termasuk di dalam aurat.

Shodiq AS berkata: "Paha tidak termasuk aurat", bahkan Imam Al Baqir As telah mengecat auratnya dan membalut lubang kemaluannya (Jamial Maqosid Lilkaraki 2/94, Al Mu’tabar karangan Al Hulli 1/222 Muntaha Tolab 1/39, Tahrirul Ahkam 1/202, semuanya karangan Al Hulli, Madarikul Ahkam 3/191)

Abu Hasan Al Madhi: "Bahawa aurat itu hanya ada dua iaitu lubang depan dan lubang belakang, lubang belakang sudah ditutup oleh punggung, apabila kamu telah menutup keduanya maka berarti telah menutup auratnya, kerana selain itu bukan tempat najis, maka bukanlah aurat, seperti betis." (Al Kaafi 6/51, Tahzibul Ahkam 1/374, Wasa’ilu Syi'ah 1/365, Muntaha Tolab 4/269, Al Khilaf karangan Tusi 1/396).

Dari Abu Abdullah As berkata: "Paha tidak termasuk aurat" (Tahdhibul Ahkam 1/ 374, Wasa’ilu Syi'ah jilid 1 hal 365) 
Imam 12 dalam Syiah

Kotoran Para Imam Menyebabkan Masuk Syurga

Kotoran dan air kencing para imam bukan sesuatu yang menjijikkan dan tidak berbau busuk, bahkan keduanya bagaikan kasturi  yang semerbak baunya. Barang siapa yang meminum kencing, darah dan memakan kotoran mereka maka haram masuk neraka dan wajib masuk surga (Anwarul Wilayat Liayatillah Al Akhun Mulla Zaenal Abiding Al Kalba Yakani: th 1419 halaman 440) 

Kentut Dari Imam Bagaikan Bau Kasturi 

Abu Jafar berkata: Ciri-ciri Imam ada 10: 
  1. Dilahirkan sudah dalam keadaan berkhatan. 
  2. Mengumandangkan dua kalimat syahadat sejak lahir ke dunia. 
  3. Tidak pernah berjunub. 
  4. Matanya tidur, hatinya terbangun. 
  5. Tidak pernah menguap 
  6. Melihat apa yang di belakangnya seperti melihat apa yang di depannya. 
  7. Bau kentut dan kotorannya bagaikan kasturi.
(Al Kaafi 1/319, Kitabul Hujjah Bab" Maulidul Aimmah) 

Khumaini Memperbolehkan Menyodomi Isteri-Isteri 

Dalam kitab Tahrirul Wasilah hal 241- masalah ke 11. Khumaini berkata: "Pendapat yang kuat dan terkenal adalah diperbolehkan menyetubuhi isteri melalui lubang belakang walaupun kelakuan ini sangat dibenci." 

Rasulullah shallallahu 'alaihi wa sallam bersabda: "Terkutuklah orang yang menyetubuhi isterinya melalui belakang."

Meminjamkan Isteri 

Diriwayatkan oleh Thusi dari Muhamad bin Abi Jafar berkata: "Dihalalkan bagi saudaranya faraj isteri-isterinya." Ia berkata: "Diperbolehkan untuk temannya seperti boleh bagi suami terhadap isterinya sendiri." (Kitabul Istibhsor 3/136) 

Diperbolehkan Menyetubuhi Bayi 

Khumaini berkata: "Semua kenikmatan, seperti meraba dengan penuh syahwat, memeluk, dan memegang paha boleh walaupun dengan bayi yang sedang menyusu."(Tahrirul Wasilah 2/216) 

Sanggupkah kita lihat kanak-kanak ini 'disentuh' oleh lelaki?

Alkhui: Ia (Alkhui) memperbolehkan seorang lelaki memegang-megang atau bermain dengan aurat lelaki lain atau wanita bermain dengan alat kelamin wanita lain dalam keadaan bergurau dan tidak menimbulkan syahwat (Sirotunnajah Fi Ajwibatil Istifta’at jilid 3) 

Muhammad Husein Fadhullah Memperbolehkan Melihat Wanita-Wanita Yang Sedang Telanjang 

Fadhlullah berkata pada kitab Anikah juz 1 hal 66
"Seandainya wanita-wanita itu telah terbiasa keluar dengan berpakaian renang maka diperbolehkan melihatnya. Sama juga halnya melihat aurat yang dibuka sendiri oleh si perempuan, seperti di kelab bogel atau kolam renang, pantai dan sebagainya." 

Agama apakah ini? 

Diperbolehkan mut’ah dan bercumbu dengan anak gadis bila sudah berumur 9 tahun (dalam riwayat lain 7 tahun) dengan syarat tidak memasukkan kemaluannya ke kemaluan anak perempuan itu kerana dikhuatiri menjadi aib bagi keluarganya (Al Kafi jilid 5 hal 462). 

Boleh anda membayangkan masa depan, akhlak dan tingkahlaku anak perempuan yang dalam umur sekecil ini telah mendapat "pengalaman sex" dengan melihat kemaluan lelaki dan melihat gerakan-gerakan sex, sedang lelaki itu dapat melakukan segalanya kecuali jima’ (coitus), jima’ dimakruhkan dari hadapan sahaja. Ini bermaksud diperbolehkan melalui belakang (oral sex).

Adakah ada orang normal yang membenarkan seseorang berbuat demikian pada anak perempuannya, atau saudaranya, bahkan pada seluruh anak perempuan ? 

Cuba bayangkan perasaan anda jika sekiranya hal itu terjadi pada anak perempuan anda. Anda hanya perlu membayangkan, tidak lebih dari itu. 

Hal ini tidak dapat diterima walaupun sejahat manapun anda, bagaimana dikatakan bahawa peraturan-peraturan ini datangnya dari para Imam Ahlul Bait ? 

Comments
0 Comments